|
|
Lån  


 
Annonce:


Her er en række gode råd om fitness fodtøj.

God stødabsorbering
Når du køber fitness sko, er en god stødabsorbering vigtig. Især hvis du dyrker en fitnessform med mange hop. Stødabsorberingen skal være god i både hæl og forfod, da det dæmper de stød, som går op gennem knæ og ryg.

Pasform og størrelse
Når du dyrker fitness, kommer der gang i blodomløbet, og dine fødder hæver. Inden du tager dine nye sko i brug, bør du derfor teste dem derhjemme om aftenen, hvor dine fødder ofte er lidt mere hævede end f.eks. om formiddagen. Du skal undersøge om bredde, størrelse og pasform er god nok. Hvis skoene er for små, risikerer du at mindske blodtilstrømningen til dine tæer.

Støtte til anklen
Vær opmærksom på om dine nye sko giver god støtte til dine ankler. Når skoene sidder optimalt om anklerne, forhindrer de, at du kommer til at vrikke rundt.
Vælg fitness sko!

Brug ikke for slidte sko
Fitness sko bliver ikke synligt slidte, men med tiden mister de deres stødabsorbering. Bruger du dine fitness sko for længe, kan du risikere at få ondt i ryggen.











Information på sider:

Vandre fodtøj - Gode råd før køb af fodtøj - Vedligeholdelse af fodtøj - Damesko - Nylon - Kileh&lig;l - Sko og støvler - Impr&lig;gnere - Skopudsning - Sandal - Mokkasin - Gore-Tex - H&lig;l - Herresko - Sneakers - Vrist - Outlet - Tøfler - Bagkappe - Gode råd om fitness fodtøj - Skostørrelser - Wedges - Espadrille - Ortop&lig;diskesko - Gummistøvler - Gode råd om vandre fodtøj - Svang - Gode råd om sikkerhedsfodtøj - Løbesko - Cowboystøvler - Børnesko - Gode råd om sko - Antistatisk fodtøj - Boots - Kinasko - Ruskind - Tøj - Valg af fodtøj -



 Du er her: Fodtøj - Fodtøj -